سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

اولین دوره مسابقات قرآنی ترتیل خوانی با عنوان«تلاوت نور» همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مساجد مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومیاز اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(8دی) در جلسه شورای اداری این دبیرخانه از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی با عنوان« تلاوت نور» به مناسبت  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این مسابقه در مساجد مجری  طرح تلاوت نور برگزار و ثواب آن به روح امام و شهدای انقلاب اسلامی اهدا می شود.

 وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه تالیان و قاریان طرح تلاوت نور مساجد استان مرکزی است افزود: علاقمندان در این مسابقه در گروه های سنی زیر18سال، 18 تا سی سال و بالای سی سال می توانند تا 25دی ماه سال جاری جهت شرکت در این مسابقه به سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مراجعه و ثبت نام کنند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه در گروه سنی از سه نفر برگزیده تقدیر می شود اظهار کرد: نفرات اول در هر گروه در مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون  های فرهنگی  هنری مساجد کشور مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

 این مقام مسئول برگزاری این مسابقه قرآنی را از جمله برنامه های عمومی مساجد در دهه فجر عنوان کرد و گفت: به محض تشکیل کمیته مساجد دهه فجر، ریز برنامه های مساجد در این ایام که اکثرا با محوریت مردمی و مسجدی است، اعلام می شود.

 در ادامه این جسله در خصوص نقاط ضعف و قوت برنامه های اجرایی اخیر در دبیرخانه کانون های مساجد از جمله دوره آموزشی «بوسه ای بر آسمان» بحث و تبادل نظر شد.

 همچنین در این جلسه مقرر شد در جلسه بعدی این دبیرخانه، هر یک از واحدها نسبت به جمع بندی و پیشنهادات خود راجع به برگزاری مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون  های فرهنگی  هنری مساجد کشور اقدام کنند.


جهت شرکت در این مسابقه بعد از مطالعه آئین نامه از لینک زیر استفاده نمائید.

مهلت ثبت نام اینترنتی به پایان رسیده است.

جهت ثبت نام با دبیرخانه تمس حاصل نمائید.

آئین نامه

صفحه 1


صفحه 2


پوستر مسابقه

 



۹۵/۱۰/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]