سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

کانون فرهنگی هنری شهید هادی غلامی مسجد جامع روستای خانقاه گفت: جشن عبادت اعلام ورود دانش آموزان به حلقه مستحکم مومنان الهی است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام وفا یزدان پور امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هادی غلامی مسجد جامع روستای خانقاه در مراسم جشن تکلیف دختران عضو کانون شهید هادی غلامی گفت: حجاب اسلامی دختران را به مرحله پاکدامنی می رساند.

 وی افزود: جشن تکلیف، فرصتى ارزشمند براى بهره‌بردارى صحیح و کامل از آغازی معنوی و سرنوشت‌ساز بوده که آینده امروز یک نوجوان را خواهد ساخت.

 امام جماعت مسجد جامع خانقاه با بیان این‌که والدین باید در این دوره مقدماتى نوجوان را با تعلیم و تمرین مطالبى که مکلف باید بداند یا انجام دهد، آشنا کنند عنوان کرد: جشن تکلیف را صحنه خاص تربیتى نوجوان، در حساس ترین مقطع زندگی است که نوجوان همزمان با آن حرکت خود را به سوى وظایف انسانى آغاز می کند.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هادی غلامی مسجد جامع روستای خانقاه تصریح کرد: بزرگداشت جشن تکلیف در واقع، بزرگداشت ارتباط با خداوند متعال بوده و اهمیت دادن به این جشن، ارتباط با خدا را براى همه بویژه نونهالان، جذاب می‌کند.

 حجت الاسلام یزدان پور ادامه داد: با شکوه برگزار کردن جشن تکلیف سبب زمینه جذب حداکثری نونهالان دین اسلام و مبانی دینی و مذهبی می‌شود و توصیه اسلام تلاش بر انجام کارها در نخستین مراحل به طور صحیح و شایسته است.

 وی افزود: برپایی نماز از سری وظایف هر انسان مکلف است که باید به آنها عمل کند و شما دانش آموزان از امروز باید به آن عمل کنید؛ جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان است که شیرین ترین لحظه‌های به یادماندنی را برای استقبال از تکالیف الهی به ارمغان می‌آورد.

 




۹۵/۱۲/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]