سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی تبیین مفاهیم مسجد طراز اسلامی برای مسئولان کانون های مساجد این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(25اسفند) در جلسه بررسی تقویم کاری سال 1396 در جمع همکاران این دبیرخانه گفت: در سال جدید کارگاه آموزشی تبیین مفاهیم مسجد طراز اسلامی با عنوان بشارت ویژه مسئولان کانون های مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

 

 

وی افزود: با توجه به رسالت اصلی کانون های مساجد در راستای رسیدن به مسجد طراز اسلامی می طلبد مسئولان کانون ها به عنوان سردمداران این عرصه با مفاهیم این مهم آشنا شوند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: مسئولان کانون ها با شرکت دراین دوره های اموزشی با افق و نقشه راه آشنا و در رساندن مسجد به طراز اسلامی گام های موثرتری بر می دارند.

 

این مقام مسئول در ادامه جلسه از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نماز یاد کرد و گفت: این دوره با عنوان بوسه ای بر آسمان در سالی که گذشت در سه مرحله برگزار شد و امسال نیز با قوت بیشتر و با رویکرد و محوریت امام رضا(ع) دردهه مبارک کرامت برگزار می شود.

 

وی همچنین از راه اندازی 50کانون در سال آینده خبر داد و افزود: سعی می شود در سال جدید براساس برنامه پنج ساله به  تاسیس کانون در 25درصد از مساجد هر شهرستان نزدیک شویم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از دیگر برنامه های کاری در سال 96 به برگزاری جلسات عقد تفاهم نامه اوقات فراغت با حضور در هر یک از شهرستان های تابعه استان اشاره و اظهار کرد: کارگروه اوقات فراغت از چند ماه گذشته در استان تشکیل شده و نظرات خوبی در آن اتخاذ شده است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: گردهمایی استانی رابطین خواهر کانون ها، برگزاری دوره های آموزشی همسرداری و آیین تربیت فرزند و نشست های شورای مشورتی خواهران از برنامه های امور خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی است.

 

وی به برپایی نمایشگاه نسیم کانون در محوطه مجمتع آفتاب ودر کانون ها اشاره کرد و گفت: گاهنامه نسیم کانون به مناسبت ها و موضوعات مختلف مذهبی وملی به همت این دبیرخانه چاپ و بین کانون ها توزیع می شود که قرار است در سال جدید نمایشگاهی از این گاهنامه در موضوعات عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی دایر شود.

 

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه هر یک از کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به بیان دیدگاه ها و برنامه های کاری خود پرداختند.

 

 

 





۹۵/۱۲/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]