سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، ۱۴ اردیبهشت ماه سالجاری به نمایشگاه کتاب تهران اعزام می شوند.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به روابط عمومی در اراک گفت: منتخبین مسجدی دیار آفتاب همزمان با روز استان مرکزی 14 اردیبهشت ماه جاری با تازه های کتاب و نشر آشنا می شوند.

 وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه کتاب و آشنایی با کتاب های جدید الانتشار را از اهداف اعزام مسئولان به نمایشگاه کتاب عنوان کرد و افزود: تعدادی از مسئولان و اعضای فعال کانون های مساجد استان مرکزی طی تور یکروزه به  نمایشگاه کتاب تهران اعزام می شوند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت مطالعه بین فعالان مسجدی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ورود کتاب به زندگی مردم از مهمترین اهداف این اردوی فرهنگی است.

 وی با اشاره به اینکه توسعه شبکه ارتباطی علاقه مندان به کتاب را بی نیاز نمی کند، تصریح کرد: با اینکه فرهنگ کتابخوانی همچنان کمرنگ دیده می شود اما کتاب و کتابخوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: هر چیز جای خود را دارد و کتاب و انتشار مکتوب و سنتی آن، همچنان بر حضور و ایفای نقش جدی خود تاکید می ورزد؛ نقش مهم و کلیدی کتابخانه های مساجد و فعالان حوزه کتابخوانی مسجدی در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه امری بدیهی است.

 گفتنی است زمان برپایی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 13 تا 23 اردیبهشت ماه 1396 اعلام شده است.




۹۶/۰۲/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]